23 de desembre, 2015

Dolces felicitacions NADAL 2015

Primer de tot... BON NADAL A TOTHOM!!

Aquest any m'he enredat a tornar a fer galetes de mantega. Havia de celebrar que aquest any les podia cuinar a casa meva, a la meva súper cuina que encara la sento nova.



He tornat a fer les mateixes galetes que us vaig explicar de mantega de fa 3 anys, sols he fet canvis a la farina. Aquest cop he utilitzat només farina integral i han sortit encara més bones i sanes. I per la decoració sols he fet servir xocolata de postres per fondre i confeti de sucre.

Decorar amb detalls de glaça és molt més laboriós i només trobar temps per fer les galetes i les postals ja ha sigut una odissea. A més a més amb la xocolata sempre es triomfa. Tot i que per fer les diferents figures vaig tenir ajudant, s'han de trobar algunes estones per anar fent tots els passos i tenir les nadales a punt abans de que acaba l'escola i del dia de Nadal, és clar!



L'altre part va ser fer la nadala. Vaig trobar una nadala dissenyada que jo podia retocar i treballar amb l'Illustrator. Me la vaig descarregar del bloc Odisea Gráfica i li vaig fer uns retocs perquè fos especial i personalitzada.


Espero que us agradin (sobretot aquells que n'heu rebut una) i sobretot QUE TINGUEU UNS DIES DE FESTA GENIALS AMB LA FAMÍLIA I AMICS!