16 de desembre, 2013

Porta targetes de plàstic


Quantes vegades no us ha passat que les targetes de transport es dobleguen i es tornen inservibles o bé preferiu portar les targetes de crèdit separades de la resta del moneder?


Doncs com que jo va haver-hi un moment que vaig voler separar els títols de transport del moneder gran per evitar anar posant i traient la documentació i els diners a cada transbord, amb el mateix material dels pitets; resistent, impermeable i vistós, em vaig elaborar una primera funda. Fins fa poc la vaig fer servir, però li feia falta una renovació amb nous colors, estampats i molt més ben acabada que la primera. I aquí en teniu els primers resultats: unes fundes súper divertides i vistoses (van molt bé per localitzar-les ràpid dins les bosses) que són molt resistents a l'ús intens del dia a dia i que també es poden netejar.