31 de desembre, 2014

Dolces felicitacions de Nadal


Aquest any no he pogut fer les meves galetes de mantega que ja portava dos anys preparant per regalar com a nadala, així que per substituir-les fent servir més la meva part creativa gràfica, vaig fer una nadala simpàtica dels dos petits de la casa i hi vaig adjuntar dos bombonets de xocolata que sempre venen de gust.


Com ja heu vist, la segona meitat de l'any he fet poquetes entrades, ha estat un any de molts canvis, d'un nou membre a casa i d'obres importants. Així que he hagut de dedicar temps a altres tasques i deixar una mica arraconat el bloc. Per això de cara a l'any vinent, un dels meus desitjos és que tot torni una mica a la normalitat i, per tant, també un altre cop pugui dedicar-me a fer entrades més sovint. Espero que per vosaltres hagi estat un any més bo que dolent i sobretot que aquesta nit n'encetem un que encara sigui millor.

BON ANY 2015!!