14 de gener, 2014

Coixí per a cadira personalitzat

Cada cop són més els fills d'amics que estan fent el seu primer aniversari, a part de tots els naixements que ja tenim per aquest any!


Així que la tipologia de regals es va diversificant. En el cas d'avui, anàvem amb una mica de retràs ja que l'aniversari havia sigut al novembre però esperàvem la trobada del gener per poder fer l'entrega en persona i fer un regal ben bonic ajuntant aniversari i Nadal.

Feia temps que em corria la idea de personalitzar una cadireta de fusta, però no m'acabava d'agradar la idea de fer-ho a la mateixa cadireta. És un tipus de mobiliari que de seguida es fa petit i si hi ha germans el passen a utilitzar els germans i sempre es queda personalitzat amb el nom del nascut en primer lloc. Així que vaig decidir que faria un complement a mà a on aniria el nom.

Primer de tot vaig estar buscant cistelleries o botigues on venguessin cadires de fusta i mimbre, que no n'hi ha gaires a Barcelona! I al final em vaig decidir per la Cistelleria Siscart. Gran, de tota la vida, amb producte en estoc i amb un bon tracte (els hi vaig consultar per correu els models i els preus i em van respondre amb molta rapidesa). El que sí que al final vaig acabar escollint un model de cadira que no era el més típic i que tampoc no havia vist abans per la pàgina web, però és el que em va agradar més pensant en l'estil dels pares. De fusta natural, sense envernissar però tant bonica!



A part vaig cosir un coixí amb guata a dins i amb la tela comprada a l'Ikea i rematada amb cinta del bies de color verd militar, perfecte per protegir de les taques i fer-la més confortable. I com a últim detall per finalitzar la personalització del coixí, unes lletres pintades amb el nom amb pintura de roba.


Ahh i el coixí és reversible, la tela amb diferents ocells és per les dues bandes així que si es cansen del de color negre (o està una mica bruta, no ens enganyarem que amb nens passa) poden girar-la i gaudir-ne uns dies més.