22 de gener, 2014

Bossa per les agulles de llana


Recordeu una bossa que vaig penjar fa uns dies feta amb un texà per reciclar? Doncs del camal que em va sobrar (l'altre camal van ser les nanses de la bossa), vaig cosir una bosseta llarga i amb cremallera per guardar-hi les agulles de teixir llana. De fet va ser per fer un regal a una companya de la feina que fa poc temps que ha començat a fer punt.

La veritat és que tot i aprofitar en gran part la llargada d'un camal i semblar una tasca mig feta; afegir una cremallera, un retall en un costat perquè les agulles eren més llargues que el tros sencer de què disposava i els detalls en una altra tela per fer-ho més divertit, no va ser una tasca fàcil. Però al final no va quedar pas malament. A més a més era la segona cremallera de la meva vida, i amb les queixes de dificultat que sempre li he sentit dir a la meva mare, em fan un pèl de respecte, però amb paciència tot s'aconsegueix (tancarà millor o pitjor però no es descosirà mai més jejje).



Com a extra hi vaig afegir una agulla per fer ganxet XL, per quan es cansi de fer mitja i vulgui provar altres projectes. I al ser per guardar agulles, es bo haver utilitzat tela de texà que és molt més resistent al desgast.