05 de desembre, 2013

Bossa de mà reciclant uns texans


Amb les meves últimes entrades reciclant texans, ja m'han arribat pantalons d'amics que els anaven a tirar i han vist que es podien fer altres objectes útils. Així que aprofitant que m'havien donat un pantaló texà per reciclar i era l'aniversari de la propietària, vaig provar de fer una bossa de mà com la que ensenyen a fer en aquest vídeo. Jo li vaig afegir un forro per dins perquè quedés més ben acabat i aquest pas l'expliquen en aquest altre tutorial a partir del minut 6.


La veritat és que per ser la primera em va sortir prou bé i almenys prou digne perquè fos un bon regal. Per acabar-lo d'adornar i agafant algun dels tons de la tela del forro, hi vaig afegir un mocador. Però a la xarxa podeu trobar un munt de maneres per decorar aquestes bosses, amb més o menys detalls i sempre personalitzats.

Ja veieu que la roba per llençar es pot reutilitzar!