29 d’octubre, 2013

Bossa amb jeans reciclats


Ja fa uns dies que tenia una pantalons texans guardats que una amiga em va donar per reciclar. Per combinar la tela de texà negra amb una nova, vaig comprar un metre de la tela Evalotta de l'IKEA. També vaig comprar 3 metres de cordó negre. La primera prova que he fet ha estat aquesta bossa multiús.


Com que per la part del darrera necessitava una tros de tela gran, he ajuntat dos trossos de la part davantera del pantaló. El model de texans era sense cremallera i amb goma a la cintura, així que vaig aprofitar tota la part superior per on anava la goma per cosir-la a la bossa i fer passar el cordó. Les mides finals són 28 x 38 cm.

No és massa difícil de fer i molt sovint tenim roba que ja se'ns ha fet malbé o petita, I encara em queda força tela per fer-ne més invents!