01 de juliol, 2013

Un detall per als mestres

S'acaba el curs escolar i ja fa temps que apreciem molt els i les mestres que cada dia cuiden, eduquen i mimen als més petits, i dic als més petits perquè aquest any acabem P0, dels molts que tenim per endavant, però no per això un any poc important. L'Arnau ha passat de pendre biberons a menjar purés i ara a agafar la cullera tot sol. Per no dir les moltíssimes coses que ha descobert a l'escola. Escola, que no guarderia, que a part de ser un castellanisme entèn com al lloc on et "guarden" el nen/a com si no hi hagués darrera un projecte educatiu!

Bé resumint i tornant al nostre tema, com que els i les mestres (i personal de suport) de la nostra escola són els més dolços de tots amb els nens, vam decidir des de l'AMPA mirar de fer un detallet a cadascún dels membres de l'escola; mestres, cuineres, auxiliars, directora, TOTHOM perquè tots i totes cuiden i coneixen tots els nens de l'escola. Així que després de buscar diverses idees, ens vam acabar decidint per unes bossetes de 50 gr. de caramels Papabubble, que a més de ser molt bonics són molt bons i jo ja els coneixia perquè a Argus els vam fer servir un any per Sant Jordi per fer un enviament. A més a més si ho demanes, te'ls venen sense cap etiqueta (només una petitona al darrera) perquè tu els puguis personalitzar.


Aquí podeu veure les bosses tal i com me les van entregar. Com que només eren 20 bossetes, em podia permetre el luxe de pensar un disseny amb manipulació manual ja que no eren masses unitats.

Primer de tot vaig mesurar l'espai de dalt del sobre de caramels, 11 cm d'ample per 4,5 cm per banda, per tant 9 cm dalt. El més important és pensar que el disseny del darrera anirà cap per avall en l'arxiu perquè després es doblegarà.

Pensant una mica en què i com, vaig decidir que els elements serien els següents: una imatge de l'escola per la part del darrera, una frase bonica i l'any escolar per la part del davant, i un petit segell del logotip de l'AMPA penjant amb un cordillet.

Al final la imatge de l'escola la vaig transformar en blanc i negre i sols vaig reservar en color la porta vermella i la placa de ceràmica característiques de l'entrada. Per la frase de la part frontal vaig utilitzar una font gratuïta i que ja hem fet servir en altres cartells i circulars de l'AMPA, la de la famosa Anna Vives.


Per rematar vaig troquelar la pestanya de cartró i els quadradets del logotip de la nostra AMPA i li vaig posar un cordillet.
Ja veieu que sense gastar-se gaires diners vam poder fer un detall als nostres educadors que tant s'ho mereixen!

1 comentari :

Fura ha dit...

Molt bona idea! i els carmels dels Pappabubble són tremendos :-)