16 de maig, 2013

El circ ve a la festa!

Aquest primer aniversari de l'Arnau em feia molta il·lusió, i ja fa temps que navegant per internet i buscant inspiració per organitzar la festa, vaig trobar uns dibuixos amb la temàtica del Circ gratuïts. Podeu descarregar el PDF que jo he fet servir i d'altres idees a Nanacake.

Amb aquest PDF i els programes que normalment faig servir, vaig poder fer algunes creacions noves amb la mateixa temàtica. Primer vaig elaborar una composició dels 3 personatges principals i el número 1.


Aquest element seria el central. Així que amb aquest disseny vaig fer la invitació, el bànner i dos impressions amb bastonet de fusta per decorar, un d'ells per al pastís! La primera aplicació que vaig fer va ser la invitació i el bànner. Ambdues coses iguals però una sols amb la imatge gràfica i l'altre amb la imatge i el text de la festa. Com veureu els que us descarregeu el PDF de la temàtica, hi ha la paraula Circus en la tipografia Bookman Old Style, i la vaig fer servir per elaborar de la mateixa manera el seu nom.


Cada personatge per separat també els vaig imprimir i enganxar un bastonet per decorar una mica l'espai. A més a més vaig extreure les tres pilotes diferents que porten els personatges i les vaig disposar en un full per així retallar-les i fer-les servir per les estovalles i per si necessitava decorar alguna altra cosa.


Per últim, vaig dissenyar una corona amb els mateixos elements. La base de la corona va ser cartolina i un tros de velcro amb adhesiu per fer-la a la mida del cap.


Ja veieu que agafant com a base uns bons dibuixos, afegint una mica d'inspiració, una mica de temps, i de dedicació, es pot aconseguir decorar una festa familiar i fer contents als més petits (i als grans també!).