13 de març, 2013

Bossa Paris

Seguint amb els meus experiments amb el plàstic i la màquina de cosir, aquesta vegada he elaborat una bossa de mà per anar a comprar. A joc també vaig cosir una petita funda per un mòbil. Amb l'excusa de l'aniversari d'una amiga, vaig començar a pensar de provar altres idees a part dels pitets, la veritat és que el plàstic per fer els hules és molt fàcil de cosir i hi ha un munt d'aplicacions per experimentar.

Seguidament us mostro el patró de la bossa.


La veritat és que per ser la primera bossa que faig no m'ha quedat malament. A part també li vaig afegir unes tires de velcro ja que l'obertura és força gran i els lladres molt hàbils a Barcelona.
Sobretot una de les característiques que vaig voler tenir en compte va ser que les tires no fossin ni molt grans ni molt petites. Que es pogués dur la bossa penjant de la mà o bé de l'espatlla.
I aquí en teniu el resultat! Voilà!