26 de novembre, 2012

Pitets moderns de plàstic

Des del mes d'agost que vaig començar a aprendre a cosir amb la màquina que el meu cap no para d'imaginar nous projectes, però és clar, de moment, no tinc prou temps per fer-los tots, així que haig de prioritzar.


Aquests pitets de plàstic que us mostro avui, són fruit d'una necessitat que no he trobat a les botigues. L'Arnau fa dos mesos que va començar a menjar amb la cullereta la fruita i ara també hem de començar amb les verdures. Els pitets de roba o de tovallola són molt bonics quan estan nets, i només per la llet van molt bé, però quan es comença amb la fruita ja no són tant pràctics. La fruita amb poca estona s'oxida i es torna de color marró fosc i costa molt de netejar dels pitets. Així que volia trobar uns pitets de plàstic de mida petita, útils pels mesos que els bebès aprenen a menjar les primeres farinetes i abans no comencin a practicar ells sols. Més endavant sí que es fan necessaris els pitets de plàstic més grans que es poden trobar a les botigues.

Així doncs, després de buscar per moltes botigues i grans supermercats, els famosos pitets de plàstic de mida petita, se'm va acudir que potser me'ls podria fer jo mateixa.


Materials per fer pitets
~ plàstic a metres de motius diversos
~ fils i màquina de cosir
~ cinta especial per fer tota la vora


Els plàstics de taula a metres que venen a moltes botigues (la veritat és que millor si són senzills perquè llavors són més prims) van fantàstics. Jo en vaig triar un amb motius parisencs molt alegre. I les cintes per rivetejar les he combinat amb els colors que més predominen en el disseny del plàstic. Per fer els patrons he agafat pitets que ja tenia de tovallola que la mida m'agradava i els he copiat. El resultat és molt professional! Si en voleu ja sabeu on trobar-me!