31 de juliol, 2012

Aguanta xumets reciclat

Fa ja temps que guardava uns tirants negres que eren del meu pare. Sovint pensava que algun dia els hi trobaria alguna utilitat o bé els faria servir per carnaval. Però fa poc temps, fent neteja, me'ls vaig trobar guardats en una bossa per casualitat i ja vaig saber què fer-ne.

Segur que molts de vosaltres heu vist alguna vegada aguanta xumets o cadenes fets amb aquests agafadors dels tirants o similars. Doncs bé em vaig disposar a desmuntar els tirants i utilitzar un tros de tira amb el seu clip i enganxar motius acolorits a sobre per crear un dels tres agafadors que permet fer un sol tirant. De moment he guardat les altres dos pinces i la goma sobrant, però la idea és fer-ne amb tela estampada per futurs naixements. De moment us deixo el que he fet per l'Arnau, això sí el lluirà una mica més endavant, cap als sis mesos perquè sinó es veurà molt gran.