08 de maig, 2012

Lletres i mòbil de feltre


L'Arnau ja és a punt per sortir, i després de totes les manualitats que he elaborat per altres petits, aquest cop volia fer alguna cosa original, que no la tingués cap altre infant, així que un dia que anava a fer un volt pel Born, vaig aprofitar per visitar una botiga especialitzada, sols vénen feltre de diferents gruixos, a metres, a trossos o petites figuretes per adornar, La Casa del Feltre.

Al final em vaig decidir per uns trossos de 19 x 20 cm gruixuts (uns 5 mm) i en diferents colors. Tenint les mides finals dels quadrats, vaig buscar una lletra de pal (per fer més fàcil la feina de tall) bonica i compensada, i vaig elaborar les plantilles del nom en lletres majúscules. Cada lletra en un full. Un cop retallades em van servir de motlle per repassar amb un llapis tou el contorn i després retallar amb unes tisores ben afilades (jo vaig en vaig fer servir unes pel cabell que tallen molt bé). El resultat fa patxoca, però les restes dels retalls encara podien tenir altres usos, així que em vaig posar a buscar la manera d'aprofitar-los.


Se'm va acudir fer un mòbil d'animals, així que vaig buscar idees i al final amb el feltre sobrant, una mica de fil de pescar transparent, cola ràpida i dues fustes ens ha quedat una habitació genial! Un súper mòbil i varies figures a conjunt per enganxar a la paret i acompanyar les lletres. Ja veieu que el resultat és molt bonic i no és gens difícil.